11 КЛАС
(АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ)
КУРС ЗА ВИБОРОМ
«РІВНЯННЯ В КУРСІ АЛГЕБРИ»
(авт. ДОГАРУ Г.Г.)
1 ГОДИНА НА ТИЖДЕНЬ, ВСЬОГО 35 ГОДИН
№
УРОКУ
|
№
УРОКУ
В
ТЕМЕ
|
ТЕМА УРОКУ
|
ДАТА
ПРОВЕДЕННЯ
УРОКУ
|
ПРИМІТКИ
|
ПОХІДНА ФУНКЦІЇ
ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ ДО РОЗВЯЗУВАННЯ СКЛАДНІШИХ РІВНЯНЬ (4 год)
|
1
|
1
|
Похідна функції. Таблиця похідних. Похідна
складеної функції
|
|
|
2
|
2
|
Застосування похідної функції до розв’язування
складніших ірраціональних рівнянь
|
|
|
3
|
3
|
Застосування похідної функції до розв’язування
складніших алгебраїчних рівнянь
|
|
|
4
|
4
|
Застосування похідної функції до розв’язування
систем складніших рівнянь
|
|
|
ПОКАЗНИКОВІ РІВНЯННЯ (7 год )
|
5
|
1
|
Класифікація показникових рівнянь. Найпростіші показникові
рівняння: рівносильні перетворення показникових рівнянь. Метод зрівнювання
показників степенів
|
|
|
6
|
2
|
Тричленні показникові рівняння. Використання
підстановки у = аf(x). Значення ОДЗ для аналізу та
відбору коренів показникового рівняння
|
|
|
7
|
3
|
Показникові рівняння, що розв’язуються діленням
обох частин рівняння на bx ¹ 0. Розв’язування
показникових рівнянь методом винесення спільного множника за дужки
|
|
|
8
|
4
|
Показникові рівняння: введення нової змінної.
Застосування методу «підбору» до розв’язування показникових рівнянь
|
|
|
9
|
5
|
Системи показникових рівнянь. Застосування
теореми Вієта до розв’язування систем показникових рівнянь
|
|
|
10
|
6
|
Розв’язування систем показникових рівнянь, що
містять параметри
|
|
|
11
|
7
|
Розв’язування систем показникових рівнянь
кількома способами. Графічний спосіб розв’язування систем показникових
рівнянь
|
|
|
ПОКАЗНИКОВО-СТЕПЕНЕВІ РІВНЯННЯ (6 год)
|
12
|
1
|
Класифікація рівнянь. Роль і місце
показниково-степеневих рівнянь в курсі «Алгебра і початки аналізу»
|
|
|
13
|
2
|
Основні підходи до розв’язування рівнянь виду (f(x))g(x) = (f(x))k(x)
|
|
|
14
|
3
|
Розв’язування показниково-степеневих рівнянь
шляхом зведення до систем рівнянь і нерівностей та графічним способом
|
|
|
15
|
4
|
Розв’язування показниково-степеневих рівнянь
виду (f(x))g(x) = 1
|
|
|
16
|
5
|
Розв’язування рівнянь виду (f(x))g(x) = 1 та аналіз корнів
|
|
|
17
|
6
|
Розв’язування показниково-степеневих рівнянь, що
містять змінну під знаком модуля
|
|
|
ТРАНСЦЕНДЕНТНІ РІВНЯННЯ (9 год )
|
18
|
1
|
Класифікація логарифмічних рівнянь. Розв’язування
найпростіших логарифмічних рівнянь. Значення ОДЗ логарифмічної функції для
аналізу та відбору коренів логарифмічних рівнянь
|
|
|
19
|
2
|
Розв’язування логарифмічних рівнянь методом
потенціювання
|
|
|
20
|
3
|
Розв’язування логарифмічних рівнянь із
застосуванням логарифмічної тотожності =b
|
|
|
21
|
4
|
Розв’язування логарифмічних рівнянь методом
заміни змінної
|
|
|
22
|
5
|
Розв’язування рівнянь методом логарифмування:
перехід від рівняння виду f(x) = g(x) до рівняння виду =
|
|
|
23
|
6
|
Розв’язування рівнянь методом ділення обох
частин рівняння на показниково-логарифмічну функцію
|
|
|
24
|
7
|
Розв’язування логарифмічних рівнянь
комбінованими методами і графічно
|
|
|
25
|
8
|
Системи логарифмічних рівнянь. ОДЗ системи
логарифмічних рівнянь
|
|
|
26
|
9
|
Розв’язування складніших систем показниково-логарифмічних
рівнянь
|
|
|
РІВНЯННЯ З
ЕЛЕМЕНТАМИ КОМБІНАТОРИКИ (4 год)
|
27
|
1
|
Поняття множини. Дії над множинами. Основні
формули комбінаторики. Найпростіші комбінаторні задачі. Розв’язування
виразів, що містять основні комбінаторні формули
|
|
|
28
|
2
|
Біном Ньютона. Властивості біноміальних
коефіцієнтів. Трикутник Паскаля
|
|
|
29
|
3
|
Розв’язування рівнянь, що містять основні
формули комбінаторики
|
|
|
30
|
4
|
Розв’язування систем рівнянь, що містять основні
формули комбінаторики
|
|
|
РІВНЯННЯ З ПАРАМЕТРАМИ ( 5 год)
|
31
|
1
|
Розв’язування показникових і логарифмічних рівнянь
з параметрами
|
|
|
32
|
2
|
Параметр у задачах: розв’язування текстових
задач за допомогою рівнянь різних степенів
|
|
|
33
|
3
|
Окремі види задач, у яких потрібно знайти найбільше
(найменше) значення
|
|
|
34
|
4
|
Розв’язування систем рівнянь з параметрами
аналітично і графічно
|
|
|
35
|
5
|
Підсумковий урок
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар